Anayasa Mahkemesi (AYM), emeklilik işlemlerinde Sosyal Güvenlik Kurumu'nun (SGK) yaşattığı gecikmelerin bedelinin vatandaşa yüklenmesini anayasaya aykırı bularak önemli bir karara imza attı. Karar, geçmişte haksız yere mağdur edilen binlerce vatandaşın önünü açabilecek nitelikte.
ARAHABERİ
Yayınlanma: 30 Mayıs 2025 - 13:39
AYM'den Emeklilikte SGK Gecikmelerine Son!
Anayasa Mahkemesi, SGK’nın emeklilik işlemlerindeki gecikmelerin bedelinin vatandaşa yüklenemeyeceğine hükmetti. Milyonlarca çalışanın emeklilik başvurularında emsal olacak karar, vatandaşların mağduriyetini önleyecek.
ARAHABERİ
30 Mayıs 2025 - 13:39
EDİTÖR

Gazete ABC haber merkezi
İlginizi Çekebilir

















