Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, ilçedeki kadın derneklerinin temsilcileriyle Nilüfer
Nikahevi’nde bulunan Nilbel Lokal’de düzenlenen toplantıda buluştu. Toplantıya Başkan
Şadi Özdemir’in eşi Nuray Özdemir ve Nilüfer Belediye Başkan Yardımcısı Bukle Erman ile
ilçede faaliyet gösteren 35 kadın derneğinin temsilcileri katıldı.
Toplantının açılışında konuşan Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, Nilüfer’in bir kadın
kenti olduğunu vurgulayarak, kadınların özgür ve rahat yaşadığı bir ilçe için çalıştıklarını
belirtti. Kadınların ekonomik ve sosyal hayata katılımını artırmak için kreş sayısını
çoğaltmayı hedeflediklerini açıklayan Başkan Şadi Özdemir, “Kadınların daha da özgür
olması için çok sayıda kreş yapmak istiyoruz. Yeni kreşimiz eğitime başladı. İki kreşimizin
daha inşaatı sürüyor. Hedefimizde 20 kreş yapmak var” dedi.
kadınların ekonomik bağımsızlığı için önemli bir adım olduğunu söyledi. Kooperatif ile kadın derneklerinin çalışmalarını daha da geliştireceklerini belirten Başkan Şadi Özdemir,
“Türkiye’nin ve dünyanın sayılı markalarıyla anlaşıp, onların standartlarında üretim yapmak istiyoruz. El emeği ile yapılan işler büyük markalarda yüksek ücretlere satılıyor ve bu da üreticilerin daha fazla para kazanmasını sağlıyor” ifadelerini kullandı.
Nilüferli kadınlara mahalle derneklerine veya kooperatife üye olma çağrısında bulundu. Bütün kadınların dayanışma içinde olmasını istediklerini ifade eden Başkan Şadi Özdemir, “Birlikte iş yapabilme ve dayanışma kültürü, Nilüferli olma bilincini hep birlikte yaymalıyız. Bu yüzden hem kadın derneklerini büyütmeli hem de üye sayısını artırmalıyız. Kadınların örgütlü olmasını istiyoruz. Örgütlü olursanız, gücünüz de artar" diye konuştu.
Başkan Şadi Özdemir’in konuşmasının ardından derneklerin faaliyetleri ve üye yapılarıyla
ilgili sunuma geçildi. Sunumda, dernek temsilcileri çalışmalarını anlatarak, sorun ve
taleplerini Başkan Şadi Özdemir ile paylaştı.
Nikahevi’nde bulunan Nilbel Lokal’de düzenlenen toplantıda buluştu. Toplantıya Başkan
Şadi Özdemir’in eşi Nuray Özdemir ve Nilüfer Belediye Başkan Yardımcısı Bukle Erman ile
ilçede faaliyet gösteren 35 kadın derneğinin temsilcileri katıldı.
Toplantının açılışında konuşan Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, Nilüfer’in bir kadınkenti olduğunu vurgulayarak, kadınların özgür ve rahat yaşadığı bir ilçe için çalıştıklarını
belirtti. Kadınların ekonomik ve sosyal hayata katılımını artırmak için kreş sayısını
çoğaltmayı hedeflediklerini açıklayan Başkan Şadi Özdemir, “Kadınların daha da özgür
olması için çok sayıda kreş yapmak istiyoruz. Yeni kreşimiz eğitime başladı. İki kreşimizin
daha inşaatı sürüyor. Hedefimizde 20 kreş yapmak var” dedi.

NİLÜFER KADIN KOOPERATİFİ İLE HEDEF DÜNYA MARKALARI
Nilüfer Kadın Kooperatifi’nin çalışmalarına değinen Başkan Şadi Özdemir, kooperatifinkadınların ekonomik bağımsızlığı için önemli bir adım olduğunu söyledi. Kooperatif ile kadın derneklerinin çalışmalarını daha da geliştireceklerini belirten Başkan Şadi Özdemir,
“Türkiye’nin ve dünyanın sayılı markalarıyla anlaşıp, onların standartlarında üretim yapmak istiyoruz. El emeği ile yapılan işler büyük markalarda yüksek ücretlere satılıyor ve bu da üreticilerin daha fazla para kazanmasını sağlıyor” ifadelerini kullandı.

“ÖRGÜTLÜ OLURSANIZ, GÜCÜNÜZ ARTAR”
Her mahallede bir kadın derneği olmasını hedeflediklerini söyleyen Başkan Şadi Özdemir,Nilüferli kadınlara mahalle derneklerine veya kooperatife üye olma çağrısında bulundu. Bütün kadınların dayanışma içinde olmasını istediklerini ifade eden Başkan Şadi Özdemir, “Birlikte iş yapabilme ve dayanışma kültürü, Nilüferli olma bilincini hep birlikte yaymalıyız. Bu yüzden hem kadın derneklerini büyütmeli hem de üye sayısını artırmalıyız. Kadınların örgütlü olmasını istiyoruz. Örgütlü olursanız, gücünüz de artar" diye konuştu.
Başkan Şadi Özdemir’in konuşmasının ardından derneklerin faaliyetleri ve üye yapılarıylailgili sunuma geçildi. Sunumda, dernek temsilcileri çalışmalarını anlatarak, sorun ve
taleplerini Başkan Şadi Özdemir ile paylaştı.





















