İzmir’in turizm merkezi Çeşme’de su kaynaklarında yaşanan ciddi azalma nedeniyle İZSU, 26 Temmuz’dan itibaren zorunlu su kesintisi uygulamasına başladı. Kent genelinde yaşanan kuraklık ve azalan su kaynakları nedeniyle İZSU Genel Müdürlüğü’nün Su Kurulu toplandı. Toplantıda, içme suyu kaynaklarındaki mevcut durum değerlendirilerek, su arzının sürdürülebilirliği için yol haritası belirlendi.
ARAHABERİ
Yayınlanma: 02 Ağustos 2025 - 13:26
Çeşme'nin Ardından İzmir'e Su Kısıtlaması
İzmir’de su sıkıntısı derinleşiyor! Çeşme’deki su kesintisinin ardından, kuraklık nedeniyle şehir genelinde kısmi su kesintileri uygulanacak. 6 Ağustos’tan itibaren her gece 23.00 ile 05.00 saatleri arasında su verilmeyecek. Gördes Barajı’ndan su temini tamamen kesildi, Tahtalı Barajı ise kritik seviyeye geriledi. Su kesintilerinden etkilenecek mahalleler önümüzdeki günlerde duyurulacak. İzmir halkı zor günler yaşamaya hazırlanıyor.
ARAHABERİ
02 Ağustos 2025 - 13:26
EDİTÖR

Gazete ABC haber merkezi
İlginizi Çekebilir
















