Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, 26 Mayıs itibarıyla e-Rapor uygulamasının devreye alındığını açıkladı. Bakan Memişoğlu, uygulama ile birlikte özellikle 80 yaş ve üzeri ile yatağa bağımlı vatandaşların sağlık raporu yenileme süreçlerinin büyük ölçüde kolaylaştırıldığını ifade etti.
ARAHABERİ
Yayınlanma: 02 Haziran 2025 - 17:01
e-Rapor ile Yaşlı ve Yatağa Bağımlı Hastalara Kolaylık
26 Mayıs'ta hayata geçirilen e-Rapor uygulaması, vatandaşların hayatını kolaylaştıracak önemli bir yeniliği beraberinde getiriyor. Yeni sisteme göre, 80 yaş ve üzeri ile yatağa bağımlı hastaların raporları, herhangi bir başvuru veya talepte bulunmalarına gerek kalmadan otomatik olarak yenilenecek. Bu uygulama sayesinde, özellikle yaşlı ve ağır hasta gruplarının rapor yenileme sürecindeki zorluklar ortadan kalkacak.
ARAHABERİ
02 Haziran 2025 - 17:01
EDİTÖR

Gazete ABC haber merkezi
İlginizi Çekebilir


















