Yangının ikinci gününde sahada gönüllülerle buluşan Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, Kazım Bayrak ve Mehmet Şimşek’in ikram ettiği ayran ve suyu geri çevirmedi. Başkan Işık, iki genç gönüllüye sarılarak teşekkür etmişti.Ancak bu anların üzerinden dakikalar geçmeden, Kazım ve Mehmet’in hayatını kaybettiği haberi geldi. Alevlerle mücadele ederken yaşamını yitiren iki gencin ölümü Başkan Işık’ı derinden sarstı.

“Kazım’la Sohbet Ettik, Ardından Vefat Haberi Geldi”
Cenaze törenlerine katılarak ailelere taziyelerini ileten Başkan Işık, gözyaşları içinde yaptığı açıklamada, “Acımız giderek büyüyor, gerçekten yüreğim sızlıyor. Kazım ile yaşadığımız o sohbetten sonra, vefat haberini almak beni yıktı,” dedi.Başkan Işık, yangınla mücadele sırasında hayatını kaybeden Gürsu’nun iki evladının isminin yaşatılması için gerekenin yapılacağını da ifade etti.