İki Yeni Araç Temizlik ve Atık İşlerinde Kullanılacak
Gürsu Belediyesi, hazırladığı projeler ve kazandığı hibelerle Türkiye’ye adını
duyurmaya devam ediyor. Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ile yapılan
görüşmeler sonrasında, Bakanlık tarafından Gürsu Belediyesi’ne hibe olarak iki adet araç
verildi.
Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, “Sayın Bakanımız Murat Kurum’a öncelikle
bizlere sağladığı bu destekten dolayı çok teşekkür ediyoruz. İki adet aracımızı Temizlik İşleri Müdürlüğümüz ve İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğümüz bünyesinde kullanılmak üzere teslim aldık. Hem Bakanlığımıza hem de Sayın Bakanımıza çok teşekkür ediyoruz” dedi.
Gürsu Belediyesi, hazırladığı projeler ve kazandığı hibelerle Türkiye’ye adını
duyurmaya devam ediyor. Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ile yapılan
görüşmeler sonrasında, Bakanlık tarafından Gürsu Belediyesi’ne hibe olarak iki adet araç
verildi.

Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, “Sayın Bakanımız Murat Kurum’a öncelikle
bizlere sağladığı bu destekten dolayı çok teşekkür ediyoruz. İki adet aracımızı Temizlik İşleri Müdürlüğümüz ve İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğümüz bünyesinde kullanılmak üzere teslim aldık. Hem Bakanlığımıza hem de Sayın Bakanımıza çok teşekkür ediyoruz” dedi.





















