Hamzabeyli’de görev yapan memur Mustafa Özovalı, özellikle yaz tatili dönüşünde yoğunluk yaşayan sınır kapısında vatandaşların yorgunluğunu hafifletmek için çay dağıttı. Gümrük alanında yapılan bu ikram, sürücüler ve yolcular tarafından memnuniyetle karşılandı.
ARAHABERİ
Yayınlanma: 10 Ağustos 2025 - 20:49
Hamzabeyli Sınır Kapısında Sıcak Karşılama
Türkiye Cumhuriyeti Gümrük Muhafaza memuru Mustafa Özovalı, Bulgaristan’dan Türkiye’ye giriş yapan Türk vatandaşlarını Hamzabeyli Sınır Kapısı’nda sıcak bir şekilde karşıladı. Sınırda uzun araç kuyruklarında bekleyen vatandaşlara “Yurda Hoş Geldiniz” diyerek çay ikramında bulundu.
ARAHABERİ
10 Ağustos 2025 - 20:49
EDİTÖR

Gazete ABC haber merkezi
İlginizi Çekebilir
















