Bursa'da "İlk Dersim Yeşil Vatan Programı", Gürsu Belediyesi Orman Park Mesire Alanı'nda
Millî Eğitim Bakan Yardımcısı Nazif Yılmaz, Bursa Milletvekili Osman Mesten, Bursa
Orman Bölge Müdürü Erdal Şahan, Bursa İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Ahmet Alireisoğlu,
Gürsu Kaymakamı Murat Kütük, Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, protokol üyeleri,
davetliler ve öğrencilerin katılımıyla gerçekleşti.
Gürsu ilçesinde çıkan ve tarihinin en büyük felaketlerinden birisi olarak değerlendirilen
orman yangını sonrası, küle dönen Gürsu Belediyesi'nin 80 dönümlük dev mesire alanında
yapılan ilk ders öncesi konuşan Millî Eğitim Bakan Yardımcısı Nazif Yılmaz, "Bu vatan
toprağımızın yeşil olarak muhafaza edilmesi, üzerinde kendi kültürel mirasımızla
yaşayabilmemiz çok önemli.
Bununla ilgili büyük çaba sarf ediyoruz. Dünyamız küresel ısınma ve çevre sorunlarıyla karşı karşıya. Çocuklarımızı bu bilinçle yetiştirmeliyiz.
Bizim görevimiz çocuklarımızı hem vatanına bağlı bireyler hem de doğaya sahip çıkan nesiller olarak yetiştirmek. Her çocuk bir fidandır; vatanı geleceğe taşıyacak ulu çınarlardır" diye konuştu.
Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, yangında gönüllü olarak mücadele ederken hayatını
kaybedenlere rahmet dileyerek, "O gün burada herkes seferber oldu.
Binlerce kişi, yardım için elinden gelenin fazlasını yaptı. Burada binlerce fidanı toprakla buluşturacağız" şeklinde konuştu.
Konuşmaların ardından Yıldız Anadolu Lisesi ile Lokman Hekim Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerine yetkililer tarafından "Yeşil Vatan" dersinde yapmaları ve yapmamaları gerekenler hakkında eğitimler verildi.
Millî Eğitim Bakan Yardımcısı Nazif Yılmaz, Bursa Milletvekili Osman Mesten, Bursa
Orman Bölge Müdürü Erdal Şahan, Bursa İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Ahmet Alireisoğlu,
Gürsu Kaymakamı Murat Kütük, Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, protokol üyeleri,
davetliler ve öğrencilerin katılımıyla gerçekleşti.
Gürsu ilçesinde çıkan ve tarihinin en büyük felaketlerinden birisi olarak değerlendirilenorman yangını sonrası, küle dönen Gürsu Belediyesi'nin 80 dönümlük dev mesire alanında
yapılan ilk ders öncesi konuşan Millî Eğitim Bakan Yardımcısı Nazif Yılmaz, "Bu vatan
toprağımızın yeşil olarak muhafaza edilmesi, üzerinde kendi kültürel mirasımızla
yaşayabilmemiz çok önemli.
Bununla ilgili büyük çaba sarf ediyoruz. Dünyamız küresel ısınma ve çevre sorunlarıyla karşı karşıya. Çocuklarımızı bu bilinçle yetiştirmeliyiz.
Bizim görevimiz çocuklarımızı hem vatanına bağlı bireyler hem de doğaya sahip çıkan nesiller olarak yetiştirmek. Her çocuk bir fidandır; vatanı geleceğe taşıyacak ulu çınarlardır" diye konuştu.
Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, yangında gönüllü olarak mücadele ederken hayatınıkaybedenlere rahmet dileyerek, "O gün burada herkes seferber oldu.
Binlerce kişi, yardım için elinden gelenin fazlasını yaptı. Burada binlerce fidanı toprakla buluşturacağız" şeklinde konuştu.
Konuşmaların ardından Yıldız Anadolu Lisesi ile Lokman Hekim Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerine yetkililer tarafından "Yeşil Vatan" dersinde yapmaları ve yapmamaları gerekenler hakkında eğitimler verildi.





















