İzmir Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı İZELMAN, İZENERJİ ve Egeşehir şirketlerinde çalışan yaklaşık 23 bin işçinin 29 Mayıs’ta başlattığı grev, kent genelinde günlük yaşamı olumsuz etkiledi. Özellikle Alsancak, Kıbrıs Şehitleri Caddesi ve Kordon’da biriken çöpler, kötü koku ve çevre kirliliğiyle kent sakinleri ve turistlerin tepkisini çekti.
ARAHABERİ
Yayınlanma: 02 Haziran 2025 - 11:45
İzmir'de kriz büyüyor!
İzmir'de belediye işçilerinin grevi nedeniyle biriken çöplerin yol açtığı çevre kirliliğine tepki gösteren bazı vatandaşlar, Kordon'da temizlik yapmaya başladı. Bu durum grevci işçilerle tartışmaya neden oldu. Sözlü başlayan anlaşmazlık kısa sürede arbedeye dönüştü.
ARAHABERİ
02 Haziran 2025 - 11:45
EDİTÖR

Gazete ABC haber merkezi
İlginizi Çekebilir


















