Aydın'ın Kuşadası ilçesinde görev yapan çocuk doktoru Ş.D.E. (57), hastanede doğan bir bebeği usulsüzce evlat edindiği iddiasıyla gözaltına alındı. Kuşadası Devlet Hastanesi'nde 21 Temmuz’da doğum yapan Ö.K.’nin bebeğini sahiplenmek isteyen doktor, doğum sonrası bebeği anneyle görüşerek aldı. Ancak, bebeğin 30 Temmuz’da doktorun kucağından düştüğü ileri sürüldü. Şüphe çekmemek için bebeği yakını aracılığıyla hastaneye getiren doktor, muayenesini bizzat gerçekleştirdi.
ARAHABERİ
Yayınlanma: 01 Ağustos 2025 - 17:32
Kuşadası'nda Evlat Edinme Skandalı
Aydın Kuşadası Devlet Hastanesi’nde görevli çocuk doktoru, hastanede doğan bir bebeği usulsüz şekilde evlat edindiği iddiasıyla gözaltına alındı. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen doktor, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
ARAHABERİ
01 Ağustos 2025 - 17:32
EDİTÖR

Gazete ABC haber merkezi
İlginizi Çekebilir
















