Yıldırım Belediyesi Naim Süleymanoğlu Spor Kompleksi’nde 25 Mayıs’a kadar sürecek
şampiyonada, sporcular derece elde ederek İspanya’da düzenlenecek Avrupa
Şampiyonası’na katılım hakkı elde etmek için ter dökecek. Yıldırım Belediyesi’nin ev
sahipliğinde düzenlenen şampiyonanın açılış törenine; Yıldırım Belediye Başkanı Oktay
Yılmaz’ın yanı sıra; Halter Federasyonu Başkanı Talat Ünlü, Gençlik ve Spor İl Müdürü
Rahmi Aydın, Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Mehmet Demirci, Yıldırım Belediyespor
Kulübü Başkanı Selim Yolgeçen, Halter Federasyonu Yönetim Kurulu üyeleri, sporcu
ve aileleri katıldı. Yıldırım’ın bir spor kenti olduğunu vurgulayan Başkan Oktay Yılmaz,
“Burası azmin, inancın, terin ve emeğin buluştuğu, hedefi olan gençlerin omuz omuza
yürüdüğü, geleceğin şampiyonlarının yetiştiği bir kent. İşte tam da bu yüzden,
Türkiye Şampiyonası’nın en doğru adresinde, Naim Süleymanoğlu Spor Kompleksi’nde
sizleri ağırlamaktan mutluluk duyduğumu ifade etmek istiyorum” dedi.
Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, “Evlatlarını spora teşvik eden her aile, sadece kendi
çocuğuna değil, bu ülkeye iyilik yapmış olur. Bugün burada bulunan her sporcu, aynı
zamanda bir rol model, birer umut ışığıdır. Bizler yerel yönetimler olarak o ışığı
büyütmek, parlatmak ve daha çok gencimize ulaştırmak adına gayretle çalışıyoruz.
Türkiye Halter Federasyonu başta olmak üzere, bu organizasyonda emeği geçen tüm
paydaşlara, antrenörlerimize, hakemlerimize ve tüm ekibe gönülden teşekkür
ediyorum” ifadelerini kullandı. Şampiyonanın atmosferinden ötürü mutluluk
duyduğunu ifade eden Halter Federasyonu Başkan Talat Ünlü ise “Bugün burada,
Türk sporunun yarınlarını inşa edecek gençlerle birlikteyiz. Sporcularımız sadece
bugünün değil, aynı zamanda yarının da teminatıdır. Yarın olimpiyat ve dünya
şampiyonlukları yaşayacak olan sizlersiniz. Kendinize ve hayallerinize inanırsanız her
şeyi başarabilirsiniz” ifadelerini kullandı.
Konuşmaların ardından Halter Federasyonu
Başkanı Talat Ünlü tarafından Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz’a teşekkür
plaketi sunuldu. Açılış programı ilk günkü müsabakalarda dereceye giren sporculara
madalya verilmesiyle son buldu.

şampiyonada, sporcular derece elde ederek İspanya’da düzenlenecek Avrupa
Şampiyonası’na katılım hakkı elde etmek için ter dökecek. Yıldırım Belediyesi’nin ev
sahipliğinde düzenlenen şampiyonanın açılış törenine; Yıldırım Belediye Başkanı Oktay
Yılmaz’ın yanı sıra; Halter Federasyonu Başkanı Talat Ünlü, Gençlik ve Spor İl Müdürü
Rahmi Aydın, Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Mehmet Demirci, Yıldırım Belediyespor
Kulübü Başkanı Selim Yolgeçen, Halter Federasyonu Yönetim Kurulu üyeleri, sporcu
ve aileleri katıldı. Yıldırım’ın bir spor kenti olduğunu vurgulayan Başkan Oktay Yılmaz,
“Burası azmin, inancın, terin ve emeğin buluştuğu, hedefi olan gençlerin omuz omuza
yürüdüğü, geleceğin şampiyonlarının yetiştiği bir kent. İşte tam da bu yüzden,
Türkiye Şampiyonası’nın en doğru adresinde, Naim Süleymanoğlu Spor Kompleksi’nde
sizleri ağırlamaktan mutluluk duyduğumu ifade etmek istiyorum” dedi.

‘SPORCULAR UMUT IŞIĞIDIR’
Çocuklarını spora yönlendiren ve destekleyen ailelere de teşekkür eden YıldırımBelediye Başkanı Oktay Yılmaz, “Evlatlarını spora teşvik eden her aile, sadece kendi
çocuğuna değil, bu ülkeye iyilik yapmış olur. Bugün burada bulunan her sporcu, aynı
zamanda bir rol model, birer umut ışığıdır. Bizler yerel yönetimler olarak o ışığı
büyütmek, parlatmak ve daha çok gencimize ulaştırmak adına gayretle çalışıyoruz.
Türkiye Halter Federasyonu başta olmak üzere, bu organizasyonda emeği geçen tüm
paydaşlara, antrenörlerimize, hakemlerimize ve tüm ekibe gönülden teşekkür
ediyorum” ifadelerini kullandı. Şampiyonanın atmosferinden ötürü mutluluk
duyduğunu ifade eden Halter Federasyonu Başkan Talat Ünlü ise “Bugün burada,
Türk sporunun yarınlarını inşa edecek gençlerle birlikteyiz. Sporcularımız sadece
bugünün değil, aynı zamanda yarının da teminatıdır. Yarın olimpiyat ve dünya
şampiyonlukları yaşayacak olan sizlersiniz. Kendinize ve hayallerinize inanırsanız her
şeyi başarabilirsiniz” ifadelerini kullandı.
Konuşmaların ardından Halter FederasyonuBaşkanı Talat Ünlü tarafından Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz’a teşekkür
plaketi sunuldu. Açılış programı ilk günkü müsabakalarda dereceye giren sporculara
madalya verilmesiyle son buldu.






















