Atanamayan öğretmenler, mülakat mağduriyeti gerekçesiyle Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) önünde başlattıkları eylemi, bu kez Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı önünde devam ettirdi. Memur-Sen'in zam teklifi protestosunun ardından öğretmen adayları pankart açarak sorunlarına dikkat çekti.
ARAHABERİ
Yayınlanma: 13 Ağustos 2025 - 16:09
Öğretmenler Bakanlık Önünde
Milli Eğitim Bakanlığı önünde mülakat mağduru öğretmenlerin başlattığı eylem, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı önünde devam etti. Bakanlık önünde sinir krizi geçiren öğretmenlerden biri, "Biz bu ülkenin evladı değil miyiz? İller arası puan farkı var. Sahte diplomalar konuşuluyor. Artık dayanacak gücümüz kalmadı" diyerek yaşanan haksızlıklara tepki gösterdi.
ARAHABERİ
13 Ağustos 2025 - 16:09
EDİTÖR

Gazete ABC haber merkezi
İlginizi Çekebilir















