Yıldırım Belediyesi Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı, Orhan Kara İlkokulu öğrencilerini ağırladı. Sahipsiz sokak hayvanlarına yönelik bakım ve tedavi hizmetlerinin sürdürüldüğü merkezde, öğrencilere hem bilgilendirici hem de farkındalık oluşturan bir program düzenlendi.



Öğrencilere Yerinde Eğitim ve Farkındalık
Merkezi gezen öğrenciler, sahipsiz sokak hayvanlarının tedavi süreçleri, bakım alanları ve yaşam koşulları hakkında detaylı bilgi aldı. Etkinlik kapsamında çocukların hayvanlarla yakından ilgilenmesi sağlanırken, onlara hayvanlara sevgi ve şefkatle yaklaşmanın önemi uygulamalı olarak anlatıldı.
“Güvenli Bir Yuva ve Merhametin Adresi”
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, merkezde yürütülen çalışmaların yalnızca tedavi hizmetiyle sınırlı olmadığını belirterek, alanın aynı zamanda hayvanlar için güvenli bir yaşam ortamı sunduğunu ifade etti.Başkan Yılmaz, “Burası sadece sahipsiz sokak hayvanlarının sağlığına kavuştuğu bir yer değil, aynı zamanda onlar için güvenli bir yuva ve merhametin adresidir. Çocuklarımızın doğaya ve tüm canlılara karşı duyarlı bireyler olarak yetişmesini önemsiyoruz” dedi.





















