Osmangazi Belediyesi’nin yarının girişimcilerine yön veren buluşmalarının son konuğu
TGK Otomotiv Yönetim Kurulu Onursal Başkanı İrfan Demirdüzen oldu. Gençlik ve Girişimcilik Merkezi’nde gerçekleştirilen programda Demirdüzen, 50 yıla yaklaşan iş hayatı deneyimini paylaşarak, geçmiş ile günümüz dünyasını yorumladı.
oldu mu olmadı mı bilmiyorum” diye konuştu.
geçirebiliyor. Bir telefon ile hayatını mahveden insanlar da var. Çoğunluk olumsuz yönde
algılanıyor. Ailelerin de en büyük sorunlarından bir tanesi bu çocukların yalnızlaşması
ve evde bilgisayarın başına kapanması. Bütün günü onunla geçirerek sosyallikten uzak
bir hayat yaşamaya çalışmaları toplum için hoş bir durum değil, aileler için de değil”
paylaşımında bulundu.
iş insanı Demirdüzen, “Kendi ilkeleriniz olacak. İlkelerin doğrultusunda hareket edersin,
ilkelerinle beraber gidersin. Yoksa rüzgara göre yelken açarsan, nereye gideceğin belli
olmaz. Omurgalı bir insan olursan, topluma saygılı bir insan olursan, ilerlemek istediğin
yolda ilerleyebilirsin” dedi.
Yaklaşık 2 saat süren söyleşinin ardından genç girişimciler için getirdiği kitapları katılımcılara hediye eden İrfan Demirdüzen, “Kazanırsak hep beraber ülke olarak kazanacağız, bireysellik ön planda olursa kaybedeceğiz” ifadesini kullandı. İrfan Demirdüzen, etkinlik için Osmangazi Belediyesi’ne teşekkür etti.
TGK Otomotiv Yönetim Kurulu Onursal Başkanı İrfan Demirdüzen oldu. Gençlik ve Girişimcilik Merkezi’nde gerçekleştirilen programda Demirdüzen, 50 yıla yaklaşan iş hayatı deneyimini paylaşarak, geçmiş ile günümüz dünyasını yorumladı.

“Çok Lükse Fuzuli Para Harcayan Bir Toplum Olduk”
Dünyanın değiştiğini, buna bağlı olarak geçmiş ile günümüz Türkiye’sinde çok farkın bulunduğunu dile getiren başarılı iş insanı İrfan Demirdüzen, “Biz yamalı pantolon ile geziyorduk, şimdi marka olmayan pantolon ile gezen yok. Herkes şatafat peşinde. Çok lükse fuzuli para harcayan bir toplum olduk. Gelirimize göre gider değil, gelirimizden fazla para harcıyoruz. Eskiden herkesin bir idare etme usulü vardı ve kimse, kimseyle rekabet halinde değildi. Türkiye zenginleşti. O zenginlik mali yönden oldu ama homojenoldu mu olmadı mı bilmiyorum” diye konuştu.

“Sanayileşmenin Getirdiği Bir Yalnızlık Var”
Bu noktada özellikle bireyin yalnızlaşmasına parantez açan İrfan Demirdüzen, “Sanayileşmenin getirdiği bir yalnızlık var. Herkes bir bilgisayarın başında bütün gününügeçirebiliyor. Bir telefon ile hayatını mahveden insanlar da var. Çoğunluk olumsuz yönde
algılanıyor. Ailelerin de en büyük sorunlarından bir tanesi bu çocukların yalnızlaşması
ve evde bilgisayarın başına kapanması. Bütün günü onunla geçirerek sosyallikten uzak
bir hayat yaşamaya çalışmaları toplum için hoş bir durum değil, aileler için de değil”
paylaşımında bulundu.

“Kendi İlkeleriniz Olacak”
Geleceğin iş dünyasına hazırlık yapan gençlere de önemli tavsiyelerde bulunan başarılıiş insanı Demirdüzen, “Kendi ilkeleriniz olacak. İlkelerin doğrultusunda hareket edersin,
ilkelerinle beraber gidersin. Yoksa rüzgara göre yelken açarsan, nereye gideceğin belli
olmaz. Omurgalı bir insan olursan, topluma saygılı bir insan olursan, ilerlemek istediğin
yolda ilerleyebilirsin” dedi.
Yaklaşık 2 saat süren söyleşinin ardından genç girişimciler için getirdiği kitapları katılımcılara hediye eden İrfan Demirdüzen, “Kazanırsak hep beraber ülke olarak kazanacağız, bireysellik ön planda olursa kaybedeceğiz” ifadesini kullandı. İrfan Demirdüzen, etkinlik için Osmangazi Belediyesi’ne teşekkür etti.





















