Türkiye’nin en yüksek noktası olan 5.137 metrelik Ağrı Dağı, bu kez 12 kişilik yabancı turist grubunu ağırladı. ABD, Hollanda ve İngiltere’den gelen dağcılardan oluşan ekip, -20 dereceyi bulan dondurucu soğuk ve yoğun sis altında yaklaşık 10 saat süren zorlu bir tırmanış gerçekleştirdi. Sabahın erken saatlerinde zirveye ulaşan ekip, bulutların üzerindeki eşsiz manzaraya tanık oldu.


"Gerçekten Kutlanacak Bir Tırmanış"
Tırmanış boyunca ekibe rehberlik eden yerel dağ rehberi Resul Civaş, olumsuz hava koşullarına rağmen tırmanışın başarıyla tamamlandığını belirtti. Civaş, "Hava çok soğuktu ve yoğun sis vardı. Tüm bu zorluklara rağmen ekibimizi zirveye ulaştırdık. Gerçekten kutlanacak bir tırmanış oldu" dedi.

















