Tarım ve Orman Bakanlığı’na bağlı Orman Genel Müdürlüğü (OGM), sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “yüksek yangın riski” uyarısında bulundu. Paylaşımda, yüksek sıcaklık, şiddetli rüzgar ve düşük nem nedeniyle “Yeşil Vatan”ın yangın tehlikesi altında olduğu vurgulandı.Orman Genel Müdürlüğü, vatandaşlara açık alanda ateş yakmamaları ve sigara izmaritlerini doğaya atmamalarını hatırlatarak, ormanda ateş veya duman görülmesi durumunda 112’yi aramaları çağrısında bulundu. “Ormanlarımızı ve geleceğimizi ateşe atmayalım” denildi.
ARAHABERİ
Yayınlanma: 07 Ağustos 2025 - 14:30
Vatandaşlara Yangın Uyarısı
Orman Genel Müdürlüğü, yangın riskinin sürmesi nedeniyle vatandaşları dikkatli olmaları konusunda uyardı.
ARAHABERİ
07 Ağustos 2025 - 14:30
EDİTÖR

Gazete ABC haber merkezi
İlginizi Çekebilir
















