TÜVTÜRK istasyonlarında araç muayenesi yaptıran bir vatandaş, kredi kartı ile ödeme yapıldığında 200 TL komisyon kesildiğini ileri sürdü. Sosyal medyada paylaştığı videoda duruma tepki gösteren vatandaş, “Bunlara vereceğiniz 200 lirayı gidin bir öğrenciye verin. Kendinizi sömürtmeyin. Nakit para getirin, kredi kartı ile ödeme yapmayın” ifadelerini kullandı.
ARAHABERİ
Yayınlanma: 14 Ekim 2025 - 13:06
Araç Muayenesinde Kart Krizi
Bir vatandaş, TÜVTÜRK’te kredi kartıyla ödeme yapanlardan 200 TL komisyon alındığını iddia ederek sürücülere “O parayı öğrenciye verin, kendinizi sömürtmeyin” çağrısında bulundu. İddia sosyal medyada büyük yankı uyandırırken, TÜVTÜRK’ten henüz açıklama gelmedi.
ARAHABERİ
14 Ekim 2025 - 13:06
EDİTÖR

Gazete ABC haber merkezi
İlginizi Çekebilir
















