Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, Zabıta Haftası dolayısıyla Nilüfer Belediyesi zabıta
ekipleriyle bir araya gelerek Zabıta Teşkilatı’nın 199’uncu kuruluş yıl dönümünü kutladı.
Nilüfer Belediyesi Zabıta Müdürlüğü’ne gerçekleştirdiği ziyarette Başkan Şadi Özdemir’e,
Nilüfer Belediye Başkan Yardımcısı Emre Karagöz de eşlik etti.
Zabıta Teşkilatı’nın kuruluş yıl dönümünü tebrik eden Başkan Şadi Özdemir, zorlu görevlerinde gösterdikleri özveri ve örnek çalışmalardan dolayı tüm zabıta personeline
teşekkür etti. Zabıtalık mesleğinin kolay olmadığını ve gece gündüz demeden büyük bir
fedakarlıkla çalıştıklarını vurgulayan Şadi Özdemir, “ Nilüfer Belediyesi olarak
vatandaşlarımıza en kaliteli hizmeti sunmaya devam edeceğiz. Bu yüzden sizlerden
çalışmalarınızda sakin, nazik ve sabırlı olmanızı istiyorum” dedi.
Zabıtaların, belediyenin halkla doğrudan temas kuran en önemli birimlerinden biri olduğunu belirten Başkan Şadi Özdemir, “Sizler, belediyemizin yüzüsünüz. Siz gülümserseniz belediye gülümsüyor. Bu yüzden belediyenin yüzü olarak, belediyenin adil, eşit, demokratik ve güler yüzlü olmasını sağlamalısınız” diye konuştu.
ekipleriyle bir araya gelerek Zabıta Teşkilatı’nın 199’uncu kuruluş yıl dönümünü kutladı.
Nilüfer Belediyesi Zabıta Müdürlüğü’ne gerçekleştirdiği ziyarette Başkan Şadi Özdemir’e,
Nilüfer Belediye Başkan Yardımcısı Emre Karagöz de eşlik etti.
Zabıta Teşkilatı’nın kuruluş yıl dönümünü tebrik eden Başkan Şadi Özdemir, zorlu görevlerinde gösterdikleri özveri ve örnek çalışmalardan dolayı tüm zabıta personelineteşekkür etti. Zabıtalık mesleğinin kolay olmadığını ve gece gündüz demeden büyük bir
fedakarlıkla çalıştıklarını vurgulayan Şadi Özdemir, “ Nilüfer Belediyesi olarak
vatandaşlarımıza en kaliteli hizmeti sunmaya devam edeceğiz. Bu yüzden sizlerden
çalışmalarınızda sakin, nazik ve sabırlı olmanızı istiyorum” dedi.
Zabıtaların, belediyenin halkla doğrudan temas kuran en önemli birimlerinden biri olduğunu belirten Başkan Şadi Özdemir, “Sizler, belediyemizin yüzüsünüz. Siz gülümserseniz belediye gülümsüyor. Bu yüzden belediyenin yüzü olarak, belediyenin adil, eşit, demokratik ve güler yüzlü olmasını sağlamalısınız” diye konuştu.




















