Bursa Büyükşehir Belediyesi AK Parti Grup sözcüsü Sinan Kahraman Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey’i sert bir şekilde eleştirirken suya yapılan yüzde 35 zam ile ilgili “Suya indirim yapacağım diye başkan olmadan önce beyanatlarınız vardır. Günün sonunda geldik suya yüzde 35 zam yaptınız.” şeklinde konuşarak suya yapılan zammı sert bir dille eleştirdi.
Başkan Bozbey su ile ilgili yapılan sert eleştiriye cevap olarak ise: “Sayıştay’ın tespiti üzerine gelen talepler doğrultusunda bu karar alınmış ve oy birliğiyle kabul edilmiştir. Gönlümden geçen suyun ücretsiz verilmesi… Ama artık Bursa bir “Suşehri” değil. Geleceğe yatırım yapmak zorundasınız, hazırlık yapmak zorundasınız. Bursa’yla ilgili geleceği hazırlamak zorundayız. Bu meclis de böyle yapmak zorunda. Farklı alternatif kaynaklar bulmak, bunlarla ilgili yatırımlar planlamak ve 20-25-30 yıl sonrasını düşünmek zorundayız.” dedi.

















