Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, CNN Türk’te katıldığı programda elektrik ve doğal gaz faturalarına yönelik yeni düzenlemeler hakkında önemli açıklamalarda bulundu. Bakan Bayraktar, doğal gazda tıpkı elektrikte olduğu gibi tüketim esaslı kademeli tarifeye geçileceğini duyurdu. Yeni sistemde doğal gaz faturaları, şehirlere ve aylara göre farklılık gösterecek.
ARAHABERİ
Yayınlanma: 03 Ekim 2025 - 15:26
Doğal Gaz Faturalarında Yeni Dönem
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, doğal gaz faturalarında yeni dönemde kademeli bir tarife uygulamasına geçileceğini açıkladı. Bayraktar, bu kademelerin şehirler ve aylara göre farklılık göstereceğini belirtti.
ARAHABERİ
03 Ekim 2025 - 15:26
EDİTÖR

Gazete ABC haber merkezi
İlginizi Çekebilir
















