Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı, 2 Şubat 2025'te başlattığı yeni elektrik düzenlemesiyle, 40 milyonu aşkın haneye devam eden desteklerin yanı sıra, yüksek tüketim grubunda yer alan 1 milyon 164 bin abonenin bu desteklerden yararlanamayacağını açıkladı.
ARAHABERİ
Yayınlanma: 14 Şubat 2025 - 16:10
Elektrik Faturalarında Yeni Detaylar
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı, 2 Şubat 2025'te hayata geçirdiği yeni elektrik düzenlemesi ile 40 milyonu aşkın haneye destek sağlamaya devam ederken, yüksek tüketim grubunda yer alan 1 milyon 164 bin abonenin bu desteklerden yararlanamayacağı duyuruldu.
ARAHABERİ
14 Şubat 2025 - 16:10
EDİTÖR

Gazete ABC haber merkezi
İlginizi Çekebilir
















