Şanlıurfa’da halk sağlığını tehdit eden ürünlere yönelik önemli bir denetim gerçekleştirildi. Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı ekipleri, Haliliye İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü Gıda Kontrol Şubesi ile birlikte, Şanlıurfa Ticaret Merkezi (ŞUTİM) Perakendeciler Sitesi’ndeki et depolarına kapsamlı bir baskın düzenledi. Polis ekiplerinin de destek verdiği denetimlerde, halkın tüketimine sunulmak üzere hazırlanan bozuk ve sağlıksız etler ortaya çıkarıldı.


Hijyen Şartları Hiçe Sayıldı
Denetimler sırasında tek tek açılan depolarda, hijyenik olmayan koşullarda saklanan, kokmuş ve bozulmuş etlere rastlandı. Uzman ekiplerin ilk incelemeleri sonucunda, ele geçirilen yaklaşık 1 ton etin insan sağlığına kesinlikle uygun olmadığı belirlendi. Bozuk etlerin özellikle lokanta ve toplu tüketim yapılan işletmelerde vatandaşlara servis edilmek üzere hazırlandığı tespit edildi.

















