İnegöl Belediyesi 24 Kasım Öğretmenler Günü kapsamında öğretmenler için öğrencilerle iş birliği yapılarak gerçekleştirilecek bir kampanya başlattı. Temizlik İşleri Müdürlüğü organizasyonuyla öğretmenler için ödüllü atık pil toplama kampanyası düzenlendiği açıklanırken, en çok atık pil toplayan sınıfların öğretmenlerine hediyeler verilecek.
BURSA
Yayınlanma: 06 Kasım 2025 - 13:01
İnegöl Belediyesi'nden Öğretmenler Günü İçin Kampanya
İnegöl Belediyesi, 24 Kasım Öğretmenler Günü için atık pil toplama kampanyası başlattı. Öğrencilerin öğretmenleri adına atık pil toplayarak katılacağı yarışmada, ilk 3’e giren sınıfların öğretmenlerine hediyeler verilecek. Birinci olan sınıfa ayrıca öğretmeniyle birlikte Gastro İnegöl’de yemek ikram edilecek.
BURSA
06 Kasım 2025 - 13:01
EDİTÖR

Gazete ABC haber merkezi
İlginizi Çekebilir




















