TFF 1. Lig’in ikinci haftasında Amedspor, sahasında Erzurumspor ile 2-2 berabere kaldı. Maçın 8. dakikasında Erzurumspor’dan Mustafa Fettahoğlu’nun golüyle öne geçti. Ancak Amedspor, 10. dakikada Dia Saba’nın golüyle eşitliği sağladı. İlk yarı 1-1 tamamlandı.
ARAHABERİ
Yayınlanma: 19 Ağustos 2025 - 12:13
Maç Sonrası Kavga
Diyarbakır’da oynanan Amedspor – Erzurumspor maçında gerilim tavan yaptı! 2-2 biten mücadele sonrası futbolcular ve teknik ekipler arasında kavga çıktı. Taraftarlar sahaya yabancı madde fırlatırken, bazıları da sahaya girmeye çalıştı. Olaylar büyüyünce futbolcular ve hakemler, polis korumasında soyunma odasına götürüldü.
ARAHABERİ
19 Ağustos 2025 - 12:13
EDİTÖR

Gazete ABC haber merkezi
İlginizi Çekebilir
















