Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, “Başkan Bozbey Burada” çalışmaları
kapsamında Orhangazi Belediyesi’ni ziyaret etti. Ziyarette Bozbey’i, Orhangazi Belediye
Başkanı Bekir Aydın ve belediye yöneticileri karşıladı.
Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, geniş bir ekiple geldiği Orhangazi Belediyesi’nde Başkan Bekir Aydın’la bir araya gelerek ilçedeki mevcut projeler, yeni yatırımlar ve çözüm bekleyen konular üzerine kapsamlı bir değerlendirme yaptı.
Ziyaretin ardından açıklamalarda bulunan Başkan Mustafa Bozbey, şunları söyledi: “Başkan Bozbey Burada çalışmamız kapsamında bugün Orhangazi’deyiz. Orhangazi, Bursa’nın İstanbul’a açılan kapısı ve hem tarım hem de sanayi açısından oldukça değerli bir ilçemiz.
Belediye Başkanımız Bekir Aydın’la birlikte zaten birçok konuda ortak çalışmalar yürütüyoruz. Yarım kalan projeleri de birlikte ele alacağız. Misafirperverliği için Başkan Aydın’a ve ekibine teşekkür ediyorum.”
Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Mustafa Bozbey’e nazik ziyaretleri için teşekkür ediyorum. Orhangazi ziyaretlerine belediyemizden başlamaları bizim için ayrı bir anlam taşıyor.
İlçemizin sorunlarını ve projelerini detaylı biçimde değerlendirdik. Kentimiz için el birliğiyle çalışmaya devam edeceğiz,” ifadelerini kullandı. Ziyaretin ardından Başkan Bozbey, Orhangazi’deki diğer temaslarına devam ederek ilçe genelinde sürdürülen
Büyükşehir projelerini yerinde inceledi.
kapsamında Orhangazi Belediyesi’ni ziyaret etti. Ziyarette Bozbey’i, Orhangazi Belediye
Başkanı Bekir Aydın ve belediye yöneticileri karşıladı.
Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, geniş bir ekiple geldiği Orhangazi Belediyesi’nde Başkan Bekir Aydın’la bir araya gelerek ilçedeki mevcut projeler, yeni yatırımlar ve çözüm bekleyen konular üzerine kapsamlı bir değerlendirme yaptı.
Ziyaretin ardından açıklamalarda bulunan Başkan Mustafa Bozbey, şunları söyledi: “Başkan Bozbey Burada çalışmamız kapsamında bugün Orhangazi’deyiz. Orhangazi, Bursa’nın İstanbul’a açılan kapısı ve hem tarım hem de sanayi açısından oldukça değerli bir ilçemiz.
Belediye Başkanımız Bekir Aydın’la birlikte zaten birçok konuda ortak çalışmalar yürütüyoruz. Yarım kalan projeleri de birlikte ele alacağız. Misafirperverliği için Başkan Aydın’a ve ekibine teşekkür ediyorum.”
Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Mustafa Bozbey’e nazik ziyaretleri için teşekkür ediyorum. Orhangazi ziyaretlerine belediyemizden başlamaları bizim için ayrı bir anlam taşıyor.
İlçemizin sorunlarını ve projelerini detaylı biçimde değerlendirdik. Kentimiz için el birliğiyle çalışmaya devam edeceğiz,” ifadelerini kullandı. Ziyaretin ardından Başkan Bozbey, Orhangazi’deki diğer temaslarına devam ederek ilçe genelinde sürdürülenBüyükşehir projelerini yerinde inceledi.





















