Nilüfer Belediyesi önünde kutlama gerçekleştiren Başkan Şadi Özdemir: “Sizlere, Süper Lig’in spor kuzey şampiyonu olan sevgili kardeşlerim Nilüfer Belediyespor hentbol takımını takdim etmekten ve onlarla birlikte bu heyecanı yaşamaktan büyük bir mutluluk duyuyorum. Onlara helal olsun; bunu gerçekten hak ettiler. Mücadelelerini verdiler ve beni de en son sevdalısı yaptılar, bunu söyleyebilirim. Bursa'da ilk defa Hentbol Süper Ligi’nde ikinciliği elde ettik. Bu başarı, Bursa’ya Nilüfer Belediyespor ile taşındı. Ayrıca, yine ilk defa Süper Kupa şampiyonluğunu da Nilüfer Belediyespor ile kazandık. Onları büyük bir coşkuyla, yürekten sevgiyle kucaklamanızı ve alkışlamanızı istiyorum.
Burada başarıyı paylaşma kısmındayız, ancak sezon boyunca gerçekten müthiş bir emek verdiler. Başta hocamız İlknur Hoca olmak üzere, takımı bir bütün olarak yöneten herkesin katkısı büyük. Zorluklar yaşadık ama her zaman bir takım olmayı başardık. Ben hep söylüyorum; takımlar başarılı olur, bireysel başarılar önemli olsa da ekip olmadan, takım olmadan başarı elde etmek zordur. Hocamız ve yöneticilerimiz birlikte iyi bir takım yarattılar ve Bursa’mıza hem sporu hem de kupa ikinciliğini getirdiler. Onları bir kez daha kutluyoruz. Ayrıca, bu yıl Avrupa’da da en fazla başarıyı elde edeceğiz. On sekiz ve on dokuz Ekim’de İzlanda’da Avrupa Şampiyonası için maçlarımıza başlayacağız. İnşallah programımız buna uyacak ve oraya kadar gelebileceğiz. Ekim ayı bizim için yoğun bir dönem olacak, ama hep birlikte omuz omuza vereceğiz. Sizlerin tribünlerdeki pozitif desteği her zaman yanımızda oldu; bu nedenle taraftarlarımıza da buradan tekrar teşekkür ediyorum.” dedi.

















