Nilüfer Belediyesi ve Türkiye Tenis Federasyonu (TTF) iş birliği ile düzenlenen “14 Yaş Yaz
Kupası Türkiye Serisi” sona erdi. Yenigün Tenis Akademisi’ndeki mücadelelere 160’a yakın
sporcu katıldı. Kıyasıya rekabetin yaşandığı maçlarda genç raketler, performansları ile dikkat çekti.
Müsabakalar sonrası düzenlenen ödül törenine Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir,
Başkan Yardımcısı Okan Şahin, Belediye Meclis Üyesi Demirhan Aslan katıldı. Törende
konuşan Başkan Şadi Özdemir, tüm sporculara hayatlarında başarılar diledi.
Centilmenlik çerçevesinde güzel müsabakaların yapıldığını belirten Başkan Şadi Özdemir, “Yarışacaksınız. Bazen sonucu istediğiniz gibi olacak. Bazen istediğiniz gibi olmayacak. Unutmayacağız ki çalışanların büyük başarılara imza atma ihtimali var.
Çalışmayanların başarma ihtimali yok. O nedenle çalışmalarınıza devam edeceksiniz. Hayatın çok başındasınız.
Gelecekte bizi uluslar arası arenalarda temsil edeceğinize inanıyorum. Bu ortamı sağlayan ve organizasyona imza atanlara teşekkür ediyorum” dedi.
Maçlar sonrasında tek kadınlar 1’incisi Alin Serra Sever, finalisti Irmak Özdemir; çift
kadınlar 1’incileri Irmak Özdemir ve Ela Uysal, finalistleri Asi Derin Eren ve Eda Güven
oldu. Tek erkekler maçlarında 1’inci Kerem Bozkurt, finalisti Adnan Ömer Orcan; çift
erkekler 1’incileri Kayra Aydın ve Efe Kip, finalistleri ise Kerem Yıldırak ve Mehmet Doruk
Şahin olarak dereceye girdi.
Başarılı sporculara ödüllerini Başkan Şadi Özdemir, Başkan Yardımcısı Okan Şahin ve
Meclis Üyesi Demirhan Aslan takdim etti.

Kupası Türkiye Serisi” sona erdi. Yenigün Tenis Akademisi’ndeki mücadelelere 160’a yakın
sporcu katıldı. Kıyasıya rekabetin yaşandığı maçlarda genç raketler, performansları ile dikkat çekti.
Müsabakalar sonrası düzenlenen ödül törenine Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir,Başkan Yardımcısı Okan Şahin, Belediye Meclis Üyesi Demirhan Aslan katıldı. Törende
konuşan Başkan Şadi Özdemir, tüm sporculara hayatlarında başarılar diledi.
Centilmenlik çerçevesinde güzel müsabakaların yapıldığını belirten Başkan Şadi Özdemir, “Yarışacaksınız. Bazen sonucu istediğiniz gibi olacak. Bazen istediğiniz gibi olmayacak. Unutmayacağız ki çalışanların büyük başarılara imza atma ihtimali var.
Çalışmayanların başarma ihtimali yok. O nedenle çalışmalarınıza devam edeceksiniz. Hayatın çok başındasınız.
Gelecekte bizi uluslar arası arenalarda temsil edeceğinize inanıyorum. Bu ortamı sağlayan ve organizasyona imza atanlara teşekkür ediyorum” dedi.
Maçlar sonrasında tek kadınlar 1’incisi Alin Serra Sever, finalisti Irmak Özdemir; çiftkadınlar 1’incileri Irmak Özdemir ve Ela Uysal, finalistleri Asi Derin Eren ve Eda Güven
oldu. Tek erkekler maçlarında 1’inci Kerem Bozkurt, finalisti Adnan Ömer Orcan; çift
erkekler 1’incileri Kayra Aydın ve Efe Kip, finalistleri ise Kerem Yıldırak ve Mehmet Doruk
Şahin olarak dereceye girdi.
Başarılı sporculara ödüllerini Başkan Şadi Özdemir, Başkan Yardımcısı Okan Şahin veMeclis Üyesi Demirhan Aslan takdim etti.






















